calvin.jpg

Kérdező:-  Hallottam, hogy nem jógázol. Miért nem?
Nemjógás Fickó:-  Semmi közöm a jógához.
- Tudod mi az?
- Ja, kábé.
- És  próbáltad már?
- Mondom, hogy semmi közöm hozzá. Hallottam róla eleget.  Minek? Körben ülnek, nézik a köldöküket, ommoznak, és közben azt hiszik, hogy valami majd megváltozik.
- Te nem hiszed?
-Én nem vagyok vallásos.
- A jóga nem vallás…
- De olyasmi. Egyébként is unnám. Meg nem tudok úgy ülni órákig. Nem is akarok. Szerintem kicsit röhejes.
- A jóga inkább tudomány és életfilozófia. Egyébként mi nem ülünk órákig, max 1-2 percig. De néha tényleg vannak vices dolgok egy órán, az igaz :)
- Szabad nevetni az órán?!
-Persze, hogy szabad, - az felszabadít.
- Engem biztos kiröhögnének, a lábujjamat sem érem el.
- Itt mindenki önmagára figyel, nem a másikra. Nem is lenne ereje hozzá, hogy másra figyeljen. Egyébként meg ha behajlítod, akkor eléred.... 
- Hogy érted, hogy nem lenne ereje hozzá, hogy másra figyeljen? Ez az izé fárasztó?
- Elég rendesen. Kitartás kell hozzá.
- Kitartok én 60 kilót is fekve!
- És a Navasanát 4x5 légzésig?
­-Az meg mi?
- Szanszkrittül csonakpózt jelent, nagyon egyszerű póz, csak ülni kell.
- Hát akkor?
- Hát akkor ha kitartod végig, akkor meghívlak egy Lassira.
- Oké, hagyjuk ezeket  a furi szavakat, légyszi. Meghívsz egy sörre. Ja nem,  te nem, te jógás vagy,.. akkor egy fokhagymás lángosra.
-Deal.
-Deal :)
- És mi lesz az ezotériával a sok furi dologgal, amiben nem hiszek?
- Nem fog zavarni, csak pár perc, amúgy meg érdekes és hátha elkezd érdekelni.
- És ha nem érdekel?
- Akkor  nem érdekel. Akkor csak a testedet edzed, vagy nem jössz többet.
- És mégis miért jó ez nekem?
- Mondhatnám, hogy a jóga egy új és fantasztikus dolgot hoz az életedbe, megoldást testi és lelki gondokra, boldogságot, szeretetet, harmóniát, egyensúlyt, új célokat, új életmódot. Utat.  De ez téged nem igazán fog meg ugye?
- Hát nem igazán…
- Akkor azt mondom, hogy lenyújthatod az izmaidat , javíthatsz a triatlonos vagy akármilyen rekordjaidon, nem fogod apróságokon felhúzni magad, ledolgozhatod azt a pár felesleges kilót,  vagy épp magadra szedhetsz pár szép szálkás izmot, Ha szokott fájni  a hátad vagy valamid, az elmúlhat, ha le akarsz szokni a bagóról, akkor könnyebben megy majd, klassz embereket ismerhetsz meg,... stb..  A jógás pasik jó pasik, edzettek, kiegyensúlyozottak,  
- Szóval szerinted én  nem vagyok az?!
- Deeeeehogy… nem! De mindent lehet fokozni! És egy biztos, semmi bajod nem lesz, ha kipróbálod.
- Nincs is cuccom..
- Egy pólód meg sortod csak van.
-Az akad valahol.
-Na akkor?
-Meggondolom. Járnak lányok? :)

:)

süti beállítások módosítása